Kunden i fokus - en klisje?

Kundehåndtering er mer enn et CRM system

Selve kundereisen starter lenge før kunden faktisk blir en kunde. Det handler om kjemi, å bli sett og at leverandøren forstår utfordringene - i tillegg til at kunden har tillit til løsningen og menneskene som skal levere kundeforbedring.


For leverandøren er det også viktig å ha et system som gjør at kundene ivaretas på en god og intuitiv måte. Det gjelder fra første kontaktpunkt, med korrekt informasjon, logging av hva som er avtalt, avtalehåndtering og statusmøter, fornyelser og korrekte faktura, samt muligheter for mersalg. Fornøyde kunder kjøper ofte mer av leverandører som de ser leverer verdi.

De som utvikler SBS365 har selv kunder og er leverandører i forskjellige bransjer. Derfor er CRM funksjonen tett knyttet med kundereisen. Tjenestene mer enn funksjon slik at kunden blir ivaretatt.


- Korrekt kundeinformasjon hentet fra sentrale registre ved registrering

- Leads generering med oppfølging

- Avtale og kontrakthåndtering med varslinger

- Kundeoppfølgingsmøter med innebygd møtereferat

- Integrasjon med prosjekter og oppfølging


Dette er bare noen av prosessene som CRM i SBS365 tar seg av.. Den som lever av salg og kundeoppfølging vet også at salg trenger en fokusert prosess og målinger for resultater. Her har SBS365 en egen app for oversikter og dashboard som ivaretar salgs KPI.


Jobber din bedrift med salg eller kundeoppfølging? Det gjør vi også - la oss fortelle deg hvordan våre løsninger kan hjelpe deg og dine kunder til en enklere hverdag med en løsning for CRM som faktisk setter kunden i fokus.

26 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle

©2021 by Delfi Data AS.